Vse za mobilno telefonijo

Status popravila

Servis

Toptime d.o.o.
Stegne 33
1000 Ljubljana

(Kako do nas)

 

Delovni čas: vsak delovnik med 9:00 – 16:30 uro

01/ 600 50 20 ali info@toptime.si (informacije o stanju popravil)

080 081 291 (tehnična pomoč za Sony mobilne aparate)

 

 

V našem servisu izvajamo vsa garancijska in negarancijska popravila mobilnih aparatov znamk Sony(za vso Slovenijo) in MaxCom.


Smo tudi pooblaščeni servis za naprave prodane izključno preko Si.mobil d.d. - Blackberry, Sharp, ter USB modeme Option (modeli GlobeSurfer II 7,2; Icon 225; MCC Express 7.2; MCC GPRS; MCC GPRS+EDGE+WLAN) in Huawei (modeli E220 USB modem, K3765, K4605, K4510, K3565, E586b Mobilni WiFi, B183 Webcube, E392, K4201, E5776 LTE Mobilni Wifi, E8259 Webcube, E3131h USB modem, E5372 Mobile WiFi, B593 4G Router, E5180s webcube).

 

Na naši spletni strani lahko sledite svojemu aparatu, ki je trenutno v servisnem postopku in sicer z Online sledenjem, ki vam omogoča vpogled v informacije o tem, v kateri fazi popravila je v danem trenutku vaš aparat (polje na levem robu).

 

Za vsa garancijska popravila(aparat mora imeti potrjeno garancijo sicer se lahko zaračuna strošek dostave) nudimo brezplačno dostavo oziroma prevzem aparata na domu preko dostavne službe GLS(01 500 11 90). Uporabiti je potrebno spodaj priložen obrazec za pošiljanje, priložen mora biti izpolnjen/potrjen garancijski list ali račun iz katerega je razvidno, da pripada aparatu. Servis nima podatkov o nakupu aparatov zato je obvezno potrebno priložiti dokazila, da lahko izvedemo garancijsko popravilo.

 

Aparat naj bo pred prevzemom ustrezno zaščiten oziroma zapakiran. Uporabo kuvert(tudi oblazinjenih) odsvetujemo in priporočamo uporabo manjših škatel z dodanim polnilom(pena, folija z mehurčki, časopis...), da se izognete morebitnim poškodbam ob prevozu.

 

K aparatu ni potrebno prilagati ničesar razen v primeru, da gre za okvaro dodatne opreme, ki je bila priložena ob nakupu. Odstranite vse morebitne dodatke iz telefona(npr. spominska kartica, zaščitna folija, zaščitno steklo, obeski, ovitki...), saj obstaja možnost, da bo le te med servisnim postopkom potrebno odstraniti in se lahko poškodujejo. Servis za tovrstne poškodbe ali izgube ne odgovarja!

 

Aparat lahko prinesete tudi osebno ali pa ga oddate pri prodajalcu oziroma operaterju pri katerm je bil aparat kupljen.

  • Za čas popravila nudimo možnost nadomestnega aparata v kolikor je le ta v času ooddaje aparata v servis na voljo(količna nadomestinh aparataov je omejena). Nadomesti aparat lahko dobite samo pri osebni oddaji aparata v servis pri nas. Okvirni časi popravil se gibljejo od 5 do 10dni, odvisno od napake in vrste popravila.
  • Pri vseh garancijskih popravilih(Sony) se podatki iz aparata izbrišejo, brezplačna ohranitev v okviru garancije ni možna(cenik).

 

Obrazec za pošiljanje na servis (.doc)

Obrazec za pošiljanje na servis (.pdf)

 

 

Garancijsko popravilo aparatov prej omenjenih znamk je mogoče, kjer je na garancijskem listu kot pooblaščeni serviser navedeno podjetje Toptime d.o.o. Nadomestnih rezervnih delov kot uradni servis ne prodajamo, možen pa je nakup dodatne opreme(baterije, slušalke, polnilci...) in ostalih dodatkov.

 

Redno tudi pripravljamo, dodajamo ter dopolnjujemo odgovore na vprašanja, ki so za naše stranke najbolj pomembna in s katerimi se kot uporabniki mobilnih aparatov najpogosteje srečujejo.

Copyright 2010 Toptime.si | O nas | Prodaja | Servis | Kontakt | Kako do nas?

Powered by PROGMBH.com